Next.e.GO: Τελικά θα φτιάξει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα;

Συντάκτης: Share:

Μεγάλες αλλαγές για την Next.e.GO Mobile SE, τηη εταιρεία που λάνσαρε το e.Go, το μικρό ηλεκτροκίνητο όχημα το οποίο απασχόλησε και τη χώρα μας πέρυσι τον Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, η Next.e.GO Mobile SE, η οποία ως πρόσφατα προσδιορίζονταν ως ανεξάρτητη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, πλέον θα αποτελεί τμήμα Εταιρείας Εξαγορών Ειδικού Σκοπού.

Συγκεκριμένα, θα γίνει μια εμπορική εταιρεία έπειτα από την ανακοίνωση συνεργασίας με την Athena Consumer Acquisition Corporation, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα εξέλιξης και κατασκευής μη επανδρωμένων μικρών αεροσκαφών και τηλεχειριζόμενων οχημάτων.

Όπως ανακοινώθηκε, τα στελέχη της δεύτερης εκτίμησαν την αξία της γερμανικής εταιρείας στα 913 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 888 εκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα ισοτιμία), ενώ θα αναλάβουν και την αποπληρωμή των χρεών της.

Η Next.e.GO Mobile SE ιδρύθηκε το 2015 και έναν χρόνο αργότερα δημιούργησε το e.GO, ένα μικρών διαστάσεων αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Πριν από λίγο καιρό παρουσίασε και το πρωτότυπο e.Wave X, το οποίο θεωρείται η crossover εκδοχή του μοντέλου και αναμένεται να μπει σε διαδικασία παραγωγής το 2023.

Θυμίζουμε ότι πέρυσι τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας είχαν αποφασίσει να συμμετέχουν στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, όπως και έπραξαν. Μάλιστα, τότε είχαν απασχολήσει εντονότερα την καθ’ ημάς επικαιρότητα με το ενδεχόμενο να δημιουργούσαν στη χώρα μας μια μονάδα κατασκευής του e.Go.

Με τη βοήθεια από την Athena Consumer Acquisition Corp, τα ανώτατα στελέχη της Next.e.GO Mobile SE θεωρούν ότι θα καταφέρουν να επιτύχουν τους εμπορικούς στόχους τους. Πλέον, επικεντρώνονται στην ανάπτυξη των πωλήσεων του e.Go όσο και του επερχόμενου e.Wave X.

Σε ότι αφορά το project που έχει ανακοινωθεί για τη χώρα μας για την κατασκευεί μονάδας παραγωγής, ο σχεδιασμός δεν έχει αλλάξει, παρα μόνο χρονικά, αφού λόγω των παραπάνω πήρε παράταση τουλάχιστον για ένα χρόνο…

Όπως ανακοινώθηκε, το τελευταίο θα έχει μέγιστη θεωρητική αυτονομία 240 χλμ. εντός πόλης και η τιμή του στη Γερμανία θα ξεκινά από 24.990 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται η κρατική επιχορήγηση για την απόκτηση καινούργιου ηλεκτρικού οχήματος.