Μετά τη Nova και την Cosmote TV: Ποια είναι η νέα συνδρομητική πλατφόρμα

Συντάκτης: Share:

Η ελληνική αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης γνωρίζει μία δυναμική ανανέωση, με τη διείσδυσή της στα ελληνικά νοικοκυριά να ξεπερνά πλέον το 30%.

Σε αυτό το κλίμα αυξανόμενης ζήτησης, ένας νέος ισχυρός “παίκτης” ετοιμάζεται να ταράξει τα νερά: η Alter Ego Media.

Ο όμιλος, ο οποίος έχει ήδη αφήσει ισχυρό αποτύπωμα με παραγωγές όπως το “Maestro” και το “Famagusta” σε συνεργασία με το Netflix, αλλά και με τη διάθεση της σειράς “Milky Way” μέσω της Vodafone TV, σχεδιάζει την πιο επιθετική είσοδό του στην αγορά της pay TV.

Όπως έχει δηλώσει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Ιωάννης Βρέντζος, στόχος είναι η περαιτέρω επέκταση μέσω στρατηγικών συμφωνιών με διεθνείς πλατφόρμες.

Η Alter Ego Media έχει επενδύσει συστηματικά στη δημιουργία και διάθεση τηλεοπτικού περιεχομένου, με αποτέλεσμα σχεδόν το 70% του κύκλου εργασιών της να βασίζεται σε αυτή τη δραστηριότητα. Διαθέτει μία εντυπωσιακή βιβλιοθήκη άνω των 132.200 ωρών προγράμματος, την οποία σκοπεύει να αξιοποιήσει πλήρως στο νέο αυτό εγχείρημα.

Παράλληλα, ο όμιλος έχει ήδη εισέλθει στην αγορά των fast channels – δωρεάν ψηφιακών τηλεοπτικών καναλιών που βασίζονται σε διαφημίσεις – λανσάροντας το Mega News και άλλα κανάλια, τα οποία από την 1η Μαΐου θα είναι διαθέσιμα και στην Cosmote TV.

Το έδαφος για νέες κινήσεις είναι ιδιαίτερα πρόσφορο.

Η συμφωνία μεταξύ Cosmote TV και Nova για ανταλλαγή αθλητικού περιεχομένου έχει αναβαθμίσει την αξία των συνδρομητικών υπηρεσιών, ενώ η αυστηροποίηση των μέτρων κατά της πειρατείας συμβάλλει στη σταθερή αύξηση των νόμιμων συνδρομητών.

Ταυτόχρονα, η ανάπτυξη των δικτύων υψηλών ταχυτήτων (FTTH) διευκολύνει την πρόσβαση και την ποιότητα της εμπειρίας θέασης.

Σήμερα, την πρωτοκαθεδρία κατέχει η Cosmote TV με περίπου 726.000 συνδρομητές, ακολουθούμενη από τη Nova με 480.000 και τη Vodafone TV με περίπου 210.000-220.000 χρήστες.

Ωστόσο, με την είσοδο της Alter Ego Media στη συνδρομητική αγορά, το τοπίο αναμένεται να αλλάξει ριζικά, αναβαθμίζοντας τον ανταγωνισμό και προσφέροντας νέες επιλογές στους Έλληνες τηλεθεατές.

Η αλλαγή ονομασίας

Την ίδια στιγμή, η COSMOTE, ένα από τα ισχυρότερα και πιο δημοφιλή brands στην ελληνική αγορά, ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM, την κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες στον κόσμο ανεξαρτήτως κλάδου, και μαζί δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM.
Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να προσφέρει ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα ιδιωτών και επιχειρήσεων, και θα ενισχύσουν τις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας.