Ο πρώτος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης – Πότε αναμένεται η άφιξη του

Συντάκτης: Share:

Ότι ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία για τον πρώτο συρμό από το εργοστάσιο της Hitachi στην Ιταλία γνωστοποίησε ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό, καθηγητής Γιάννης Μυλόπουλος.

Μιλώντας στο ypodomes.com o κ. Μυλόπουλος τόνισε ότι «με την άφιξη του πρώτου συρμού, κλείνει η περίοδος των κατασκευών και περνάμε στην προετοιμασία έναρξης της λειτουργίας. Θα είναι μία πολλή σημαντική στιγμή για το Μετρό και τη Θεσσαλονίκη. Με τους σταθμούς έναν-έναν να ολοκληρώνονται στα έργα πολιτικού μηχανικού, το βάρος πέφτει στην ολοκλήρωση των Η/Μ, των συστημάτων, το CBTC, των θυρών ασφαλείας που θα μας φέρουν ακόμα πιο κοντά στην έναρξη».

Ο πρώτος συρμός (που περιλαμβάνει 4 βαγόνια) θα φορτωθεί σε πλοίο το οποίο θα τον φέρει μέχρι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Από εκεί θα τον παραλάβουν δύο τράκτορες 30 μέτρων ο καθένας και θα τον οδηγήσουν στην Θεσσαλονίκη, στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Η επικρατέστερη ημερομηνία είναι η 16η Μαϊου, χωρίς ωστόσο να έχει κλειδώσει.

Στο Αμαξοστάσιο έχει στηθεί ειδική ράμπα που θα «υποδεχθεί» το συρμό και στη συνέχεια θα συναρμολογηθεί στην κανονική του, τελική μορφή. Στη συνέχεια όπως αποκάλυψε ο κ.Μυλόπουλος στο ypodomes.com θα γίνουν κάποιες δοκιμές του συρμού μέσα στο χώρο του αμαξοστασίου και μόλις ολοκληρωθεί το στρώσιμο των γραμμών, αλλά και η τρίτη γραμμή που θα δώσει ρεύμα, τότε θα αρχίσουν και τα δοκιμαστικά δρομολόγια, τα οποία θα είναι εξαντλητικά και για αρκετούς μήνες καθώς είναι ένα ολοκαίνουργιο σύστημα και όχι συμπλήρωμα (επεκτάσεις δηλαδή) όπως είναι στην Αθήνα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εξεταστούν όλα τα συστήματα του κέντρου ελέγχου, των σταθμών, των συρμών και των γραμμών για να τελειοποιηθεί η λειτουργία του και τότε, περίπου τον Νοέμβριο του 2020 να δοθεί σε εμπορική λειτουργία.

Οι σταθμοί που θα παραδοθούν το επόμενο διάστημα είναι ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ, στις 20 Μαϊου και ΠΑΠΑΦΗ. Έχει ήδη προηγηθεί ο σταθμός ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ. Στο σταθμό ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ξεκίνησαν οι κατασκευές για την πλάκα οροφής και η κατασκευή των διαφραγματικών τοίχων στη νότια πλευρά και μοιραία η ομώνυμη οδός “μίκρυνε” λόγω του εργοταξίου, αφήνοντας για τους οδηγούς μία λωρίδα.

Πηγή: Thessnews.gr