Η… version του “3-5-2”, που “λανσάρει” ο Ρόκα

Συντάκτης: Share:
Η... version του "3-5-2", που "λανσάρει" ο Ρόκα

Ο Μανουέλ Ρόκα επιμένει στον σχηματισμό, ο οποίος έχει ως βάση του την παρουσία τριών – αντί τεσσάρων – παικτών στην αμυντική γραμμή και έχει εξηγήσει τον λόγο.

“Η επιλογή μου αυτή δεν έχει να κάνει με την πρόθεσή μου να ρίξω το βάρος στην ανασταλτική λειτουργία. Αντιθέτως, χρησιμοποιώντας μόνο τρεις αμυντικούς και δίνοντας σαφείς εντολές στους “φουλ μπακ” να παίζουν μπροστά και να μην κλείνονται πίσω, έχω περισσότερους παίκτες προς την επιθετική γραμμή”, ήταν η εξήγηση, που έδωσε ο Ισπανός τεχνικός, προκειμένου να στηρίξει την επιλογή του, ως προς την τακτική παράταξη της ομάδας του στον αγωνιστικό χώρο.

Από την αναμέτρηση με την Παναχαϊκή, όμως, ο “κυανόλευκος” τεχνικός έχει επιφέρει μια θεμελιώδη μετατροπή στο σύστημα και στη λειτουργία του, καθώς έχει μεταλλάξει το κλασικό “3-5-2” σε “3-4-3”, γεγονός το οποίο καθίσταται ιδιαιτέρως προφανές, όταν η ομάδα βρίσκεται σε φάση επίθεσης.

Συγκεκριμένα, στον αγώνα της περασμένης Κυριακής, έβγαλε έναν παίκτη από τον κεντρικό άξονα της μεσαίας γραμμής και τον τοποθέτησε ως εξτρέμ και στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτός ήταν ο Νίκος Καθάριος.

Παράλληλα, εκείνος, ο οποίος προορίζονταν για δεύτερος επιθετικός στον αρχικό σχηματισμό (Ντούνης), πέρασε από την άλλη πτέρυγα της επιθετικής γραμμής.

Ο Κλέιτον, αντί για επιτελικός, μπροστά από Καζναφέρη και Καθάριο, μετατοπίστηκε λίγο πιο πίσω, ως “οκτάρι”, στο ρόλο, που είχε αφήσει ο τελευταίος, προκειμένου να περάσει μπροστά.

Ο Μανουέλ Ρόκα φέρεται διατεθειμένος να επιμείνει σε αυτήν τη “version” και στη συνέχεια (όπως εξάλλου και στην αυριανή αναμέτρηση με τον Απόλλωνα Λάρισας), ιδίως τώρα, που η ομάδα “καίγεται” για γκολ, για νίκες και για συγκέντρωση βαθμών, ώστε να βελτιώσει την επισφαλή βαθμολογική θέση της.

Λόγω της απουσίας του τραυματία Νίκου Καθάριου, ο Χάμες Μπορίκο φαντάζει ως ο πιθανότερος για τη θέση στο ένα άκρο της επιθετικής τριάδας, όσον αφορά στην αναμέτρηση στο Γήπεδο της Φιλιππούπολης.

Scroll Up