Στη νέα Τούμπα με Μετρό, Ι.Χ., ή με πεζοπορία…

Συντάκτης: Share:

Το πρώτο στάδιο της έρευνας για τον τρόπο μετακίνησης στη Τούμπα ολοκληρώθηκε καταδεικνύοντας το σοβαρό πρόβλημα πρόσβασης ενόψει και της κατασκευής του νέου γηπέδου.

Όπως ήταν αναμενόμενο η έρευνα έδειξε πως πάνω από τους έξι στους δέκα φιλάθλους πάνε στη Τούμπα με Ι.Χ., έναν απαρχαιωμένο τρόπο για τα δεδομένα του 21ου αιώνα στο σύγχρονο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, που προκαλεί κυκλοφοριακό χάος στους δρόμους γύρω από την Τούμπα, πριν από τα παιχνίδια του ΠΑΟΚ, με αποτέλεσμα μέχρι να βρουν και πάρνινγκ να φτάνουν με την ψυχή στο στόμα στο γήπεδο…

Το εντυπωσιακό είναι πως το 19% προτιμά να μεταβεί στο γήπεδο με τα πόδια και μόλις το 6% χρησιμοποιεί λεωφορείο του ΟΑΣΘ για πολλούς και διάφορους λόγους.

Το δεύτερο μέρος της έρευνας θα επικεντρωθεί στο κατά πόσο “είναι διατεθειμένοι οι φίλαθλοι και με ποιες προϋποθέσεις να αλλάξουν τις συνήθειές τους εκμεταλλευόμενοι πλέον όχι μόνον την επιλογή του Μετρό, αλλά και των λεωφορειακών γραμμών της πόλης, οι οποίες επίσης αναμένεται να αναδιαρθρωθούν σημαντικά αλλάζοντας τις δυνατότητες που έχουμε σήμερα”.

Εκσυγχρονισμός του στόλου του ΟΑΣΘ, όμως, δεν προβλέπεται στο άμεσο μέλλον, ούτε δημιουργία νέου τερματικού σταθμού στη Τούμπα. Άρα, το τοπίο και η άποψη του κόσμου πολύ δύσκολα θα αλλάξει για την μετακίνηση με λεωφορείο στη Τούμπα.

H μοναδική λύση στο πρόβλημα της πρόσβασης στη νέα Τούμπα φαίνεται πως αποτελεί το περιβόητο Μετρό, που αναμένεται να εγκαινιασθεί το 2023, κοντά, δηλαδή, στον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης και του νέου γηπέδου. Μέσω του τερματικού σταθμού στην Παπάφη θα μπορούν να πηγαίνουν και να φεύγουν από την Τούμπα με ασφάλεια, μέσα σε λίγο χρόνο και χωρίς να ταλαιπωρούνται πολλές χιλιάδες φίλοι του ΠΑΟΚ. Επίσης, η μετάβαση με το Μετρό θα λύσει και το τεράστιο πρόβλημα του πάρκινγκ, που είναι δυσεύρετο στην περιοχή της Τούμπας τις ημέρες των αγώνων.

Βέβαια μ΄αυτά που έχουν δει τα μάτια μας με το Μετρό, μπορεί να συνεχίσουν να πηγαίνουν οι περισσότεροι φίλοι του ΠΑΟΚ και στο νέο γήπεδο με Ι.Χ. ή με τα πόδια, γιατί με τον ρυθμό που πάνε τα έργα, μπορεί όταν τελειώσει, η νέα Τούμπα να έχει γίνει παλιά…