Ευκαιρίες μάρκετινγκ για ΠΑΟΚ σε Κύπρο και Καλαμάτα – τι σημαίνει η παρουσία του Δικέφαλου και η “δίψα” των ντόπιων

Συντάκτης: Δεν υπάρχουν Σχόλια Share:

Ας ασχοληθούμε και λίγο με το ποδόσφαιρο που αγαπάμε όλοι μας για να ξελαμπικάρει το μυαλό μας. Άλλωστε, είναι μέρος της ψυχαγωγίας μας.

Στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο υπάρχει κάτι πάρα πολύ σοβαρό που λέγεται μάρκετινγκ και το προσέχουν πολύ οι ευρωπαϊκές ομάδες εδώ και δεκαετίες, γιατί ανεβάζει το πρεστίζ της ομάδας, δημιουργεί νέους φιλάθλους σε νεαρές ηλικίες, με λίγα λόγια φέρνει αύξηση πελατείας.

Γι’ αυτό και όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες πηγαίνουν για τουρνουά και προετοιμασίες στην άλλη άκρη του πλανήτη, από την Ασία, την Αυστραλία μέχρι και την Λατινική Αμερική και όπου αλλού υπάρχει αγοραστικό κοινό ποδοσφαιρικό. Εδώ στην Ελλάδα το έχουμε λίγο παραπεταμένο το μάρκετινγκ, ως αποτέλεσμα των πολλών στρεβλώσεων στο ποδόσφαιρό μας.

Η παρουσία του ΠΑΟΚ το επόμενο διάστημα σε Καλαμάτα και Κύπρο προσφέρουν αυτό που λέμε ευκαιρίες μάρκετινγκ για την ομάδα. Στην Καλαμάτα είδαν ΠΑΟΚ για τελευταία φορά πριν από 22 χρόνια, σε αγώνα πρωταθλήματος το 2000. Υπάρχει έντονο ΠΑΟΚτσήδικο στοιχείο στην Πελοπόνησο και μεγάλη “δίψα” να δουν τον ΠΑΟΚ. Στον αγώνα κυπέλλου είναι βέβαιο πως θα γεμίσει το γήπεδο και από ΠΑΟΚτσήδες από Πάτρα, Πύργο, Κόρινθο, απ’ όλη την Πελοπόνησο.

Ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες μάρκετινγκ δημιουργεί η παρουσία του ΠΑΟΚ στην Κύπρο. Πήγε για τελευταία φορά πριν από δύο χρόνια για τον αγώνα των ομίλων του Γιουρόπα Λιγκ με την Ομόνοια, αλλά τώρα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Το ματς προσφέρεται για διαφήμιση της ομάδας. Οι φίλοι του ΠΑΟΚ στη Κύπρο, που είναι πολλοί, θα έχουν την ευκαιρία να δουν προπονήσεις και φιλικά της ομάδας τους στις 10 ημέρες που θα μείνει ο ΠΑΟΚ στη Λάρνακα για προετοιμασία. Άρα, αυτό το διάστημα είναι χρήσιμο πέρα από την προετοιμασία σε καλύτερες κλιματολογικές συνθήκες και για την εμπορική προβολή του σήματος της ομάδας.

Αρκεί η παρουσία του ΠΑΟΚ εκεί να συνδυαστεί και με κάποιες προωθητικές κινήσεις μάρκετινγκ, που θα απευθύνονται στην προσέλκυση του τοπικού φίλαθλου κοινού. Μία ιδέα ρίχνω. Είναι κάτι αυτονόητο για κάθε επαγγελματική ΠΑΕ. Τέτοιες ευκαιρίες πρέπει να αξιοποιούνται εμπορικά στο έπακρο.